Bestelinformatie
Onze producten zijn eenvoudig in de webshop te bestellen. Je hebt als klant de mogelijkheid om met of zonder account te bestellen. Op deze pagina lees je allerlei informatie omtrent het plaatsen of ontvangen van je bestelling, mocht je nog vragen hebben dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Bezorgen en verzendkosten
De meeste voorradige artikelen heb je de volgende dag al in huis. Je ontvangt automatisch statusupdates over je bestelling en een link met toegang tot het track&trace systeem. Alle getoonde verkoopprijzen zijn inclusief BTW, de verzendkosten zijn altijd gratis.
Wij bezorgen je bestelling tot de eerste drempel van het afleveradres, afhankelijk van het apparaat dat je besteld bieden wij de volgende service:
- Kleine artikelen zoals afzuigkappen, kookplaten, kranen etc. worden door de pakketdienst aan de voordeur overhandigd
- Grote artikelen zoals vaatwassers, koelkasten, ovens etc. worden op een mini-pallet voor de eerste drempel neergezet.
Wanneer er niemand thuis is om de bestelling in ontvangst te nemen zal de bezorger een kaartje in de brievenbus doen. Met de informatie op het kaartje kun je een nieuwe bezorgafspraak maken.
Eventuele schade aan je bestelling verzoeken wij je uiterlijk binnen 48-uren aan ons door te geven. Je tekent bij de ontvangst van je bestelling voor de goede ontvangst van het product, zodoende adviseren we om het pakket goed te controleren op eventuele schade alvorens je bij de bezorger tekent voor het goede ontvangst van je bestelling.
Kookplaten, afzuigkappen en overige kleine producten worden van dinsdag t/m zaterdag bezorgd.
Vaatwassers, koelkasten, ovens en andere grote artikelen worden van maandag t/m zaterdag bezorgd. Producten die op voorraad zijn en voor 17.00 uur besteld worden, leveren wij de volgende werkdag bij je thuis.
Bezorging op de Waddeneilanden is in overleg tegen meerprijs mogelijk.
Betaalmogelijkheden
Je kunt je bestelling betalen met de volgende betaalmethoden:
- iDEAL
- Creditcard
- Bancontact
- Achteraf betalen met Klarna
Zichttermijn
Voor je bestelling geldt een zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, tenzij anders vermeld. Bent je niet tevreden? Je kunt vrijwel alle bij ons gekochte artikelen compleet en - voor zover redelijkerwijs mogelijk - in de originele staat en verpakking binnen de zichttermijn op eigen kosten te retourneren.
Wij vergoeden alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten die door ons in rekening zijn gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument ons de herroeping meldt. Tenzij wij aanbieden het product zelf af te halen, mogen wij wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Wij gebruiken voor de terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode.
De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Uitgesloten van retournering of terugbetaling zijn:
- Extra services zoals montagekosten worden niet terugbetaald.
- Producten welke reeds uitvoerig gebruikt, beschadigd of niet hygienisch zijn kunnen niet geretourneerd worden.
Een product mag getest/beoordeeld worden op een manier zoals ook in een normale winkel mogelijk is. Kortom het draaien van vaat in een vaatwasser of het bakken van een ovenschotel in de oven valt buiten het testen/beoordelen van een product zoals ook in een normale winkel mogelijk is. Indien een artikel reeds gebruikt of beschadigd is dan wordt er een deelvergoeding bepaald, is een artikel in slechte staat waardoor deze vrijwel onverkoopbaar is dan vervalt het retourrecht en vindt er geen terugbetaling plaats.
Artikelen die je niet kunt retourneren zijn
- producten die overeenkomstig je specificaties zijn aangepast;
- artikelen die duidelijk persoonlijk van aard zijn of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
- artikelen die ingebouwd, gemonteerd of gebruikt zijn;
- artikelen die beschadigd zijn; hetzij door onjuist gebruik of een onjuiste installatie
Wat te doen met je oude gebruikte apparaat?
Voor het inleveren van je oude gebruikte apparatuur bieden wij de volgende mogelijkheden:
- Je kunt deze gratis inleveren bij onze winkel te Drachten
- Je kunt deze gratis inleveren bij verschillende winkels of andere locaties met een inzamelpunt
- Je kunt de apparaten inleveren bij een gemeentelijke verzamelplaats of milieustraat
- Je kunt de apparaten op de stoep zetten bij het huisvuil;
- Je kunt een afspraak maken met de gemeentelijke ophaaldienst (voor grofvuil).
Omdat het milieu voor ons belangrijk is, is het ook mogelijk om je oude apparatuur gratis bij ons in te leveren wanneer je geen nieuw apparaat bij ons gekocht hebt. Deze regel geldt alleen voor apparatuur van particulieren en niet voor bedrijven. Het betreft hier zowel wit- als bruingoed, kortom ook TV's, wasmachines etc. kunnen gratis bij ons ingeleverd worden.
Afhalen van je oude gebruikte apparaat
Indien je een nieuwe vaatwasser, oven, koelkast, magnetron of ander groot apparaat bij ons gekocht heeft dan kunnen wij je oude gebruikte apparaat gratis bij je afhalen. Dit afhalen is op afspraak mogelijk, waarvoor je contact kunt opnemen met onze klantenservice.
- Wij kunnen deze op afspraak gratis bij je afhalen (afhalen is op afspraak en is tot 2 weken na het afleveren van je nieuwe apparaat mogelijk)
- De retourbon wordt op verzoek per e-mail naar je toegestuurd
Ga direct naar:
Volledig integreerbaar | half integreerbaar | 45 cm breed | 60 cm breed | normale nishoogte | XXL nishoogte